diumenge, 23 d’octubre del 2016

Inaugurem el pis de la Marta!

Hola, hola!

Aquest cap de setmana hem inaugurat el pis de la Marta i no podia faltar un detallet de Miss Somerville per alegrar la cuina!
Aquest cop em vaig decidir per fer unes aplicacions de gallines en uns draps de cotó. 
Els draps sempre són útils i se'n fan servir molts, així que ara ja en té dos més a la cuina. 
Aquests són una mica especials i de ben segur que quan s'eixugui les mans recordarà la festa d'ahir 
i com de bé ens ho vam passar!

Marta, no esperis a tenir convidats per fer-los servir, eh? ;-) I enhorabona pel pis! És preciós!

Aquí us ensenyo algunes fotos...







I a punt per entregar junt amb la coca! Mmmm... :-)


Moltes gràcies per la visita!

***


6 comentaris:

  1. Li va agradar? Fan molt de goig.

    ME

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí!! Li van agradar molt i ja llueixen a la seva cuina! :-)

      Elimina
  2. Germaneta,

    Ja pots començar a preparar els meus draps del meu piset! Aquests m'agraden molt!

    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe... crec que et falta la cosa més important, no? ;-)

      Elimina
  3. Núriaaaa tu tb tens piset??? novetats a la vista!!! per cert...jo volia fotos del piset tb ...jeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe... Crec que encara no té novetats però ja va preparant el terreny...
      Vaja, doncs no tinc fotos del piset i mira que era maco!

      Elimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...