dijous, 13 de març del 2014

Una faldilla!

Tenia ganes de fer una faldilla i navegant per internet vaig arribar al blog de Ca la Coru (encara no sé com) i just havien començat un SAL (un Sewing Along, és a dir, varies persones cosint el mateix projecte des de casa) per fer una faldilla. Dit i fet, vaig decidir fer-la al meu ritme, ja que sabia que no podria fer-la segons el seu calendari i finalment avui us la puc ensenyar! 
Demà l'estreno segur! :)

Aquí trobareu tots els passos per fer-la. Només cal seguir-los tal i com s'explica i ja la tindreu!

D'aquest tros de tela que vaig comprar a Madrid l'any passat, n'ha sortit una faldilla!



I aquí jo, fent de model per un dia! ;)



Aquesta faldilla era un projecte de la meva llista pel 2014.

No deixeu de fer un cop d'ull al blog de Ca la Coru
Moltes gràcies per preparar aquest SAL i gràcies per les explicacions tan clares!

----------

I wanted to make a skirt and surfing one day the internet I bumped into the blog of Ca la Coru (I still don't know how I reached it) and they had just started a skirt SAL. Nice! I undertook the challenge, however, I decided to take my time and do it at my own pace because I knew I couldn't do it according to their schedule. Finally today, I can show you my skirt!
Tomorrow, I will wear it for the first time! :)

Here you will find the guidelines (in Spanish).

I used this fabric I bought in Madrid last year. 

Don't miss her blog! Thank you very much for the SAL!

***


8 comentaris:

  1. És preciosa!
    M'encanta veure els resultats!
    Que la llueixis ben orgullosa! (Això sí, vigila que et sortiran fans per tot arreu! :P)

    ResponElimina
  2. Nenaaaaa!!! comenant projectes nous quan encara n'has d'acabar de "vells"? jeje...ai ai ai,,, però cal dir que t'admiro, ole tu!! molt béee!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Helen, et refereixes a les cortines de la saleta...? hehe... a poc a poc que no hi ha pressa...

      Elimina
  3. Mira que "xula" que va aquesta noia.La veïna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si t'animes! que a tu també t'agrada això! Vaaa...

      Elimina
  4. Ooohhh! Que maca! Em podries prendre les mides i fer-me'n una!

    Elena

    ResponElimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...